Nieuws

Data leergang Persoonlijk Leiderschap

Dit zijn de data voor de leergang Persoonlijk Leiderschap. 2017/2018, serie 1: 5 en 6 oktober, 10 november, 15 december 2017, 12 januari, 9 februari, 15 maart en 20 april 2018 (cursus is reeds gestart) 2018/2019 serie 1: 11 en 12 oktober 2018, 9 november, 14 december, 11 januari 2019, 8 februari, 22 maart, 10 […]

Archief

Power of 2: tweedaagse opleiding in maart en mei 2018

Over het waarom en hoe van succesvolle samenwerking  Goed samenwerken binnen uw directie- of managementteam is een van de sleutels tot succes. Het is belangrijk om daarbij regelmatig: waardering naar elkaar uit te spreken; stil te staan bij de samenwerking; succes te vieren en succesfactoren te benoemen; plannen te maken voor de komende periode en […]

Nieuws

Progressiegerichte Waarderende Ontwikkelgesprekken: eendaagse

Iedereen is erbij gebaat dat leerkrachten/medewerkers gemotiveerd uit de gesprekken met hun leidinggevende komen. Inmiddels weten we uit wetenschappelijk onderzoek en praktijkervaringen heel goed wat werkt. Door informatieoverdracht, oefeningen en feedback dragen wij dat graag aan u over. Deze eendaagse training biedt kennis en inzicht in de (wetenschappelijke) achtergronden van de progressiegerichte en waarderende aanpak. […]

Archief

3 oktober workshop bij FWG

Tijdens het FWG Evenement Het lab van Werkplezier verzorgt Paul ’t Mannetje i.s.m. Daphne Schelkers een inspirerende workshop “Meer rendement uit Talent”. Tijdens deze dag wordt ook de Nationale HR Zorg Award uitgereikt en is Hugo Borst een van de sprekers. Meer lezen? Klik snel >>hier

Nieuws

Diverse activiteiten van ‘t Mannetje & Co in 2017/2018

’t Mannetje en Co begeleidt in dit nieuwe schooljaar onder meer de scholen Pius X in Wateringen, De Brug in Nieuwerbrug, De Schakel in Nieuw Lekkerland en de Jozefschool in Moordrecht. Paul ondersteunt i.s.m. partners FWG/Progressional People en Plaintree een transformatieproces bij LIBRA (audiologie en revalidatie) in het kader van zelfsturing. Diverse interventies, tools en […]